שאלות נפוצות


איך ניתן לבצע הזמנה באתר?

עליך לבחור את הפריטים שברצונך לרכוש ולהוסיף אותם בצבע ובמידה הרצויה לעגלת הקניות. בתום הקנייה, עליך ללחוץ על כפתור הצ'קאאוט בעגלת הקניות ולהזין את הפרטים הנדרשים כגון שם, כתובת, מספר טלפון ופרטי אמצעי תשלום. במידה וכל הפרטים תקינים תקבל/י מייל שהזמנתך נקלטה בהצלחה :)

האם ניתן לשלם במזומן?

באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד. במידה ותצטרך/י עזרה, ניתן לבצע הזמנה בווטסאפ או בטלפון במספר 050-7984798. 

האם ניתן לרכוש מוצר דרך נציג שירות טלפוני?

בוודאי! ניתן לבצע הזמנות גם בווטסאפ או בטלפון במספר 050-7984798. נשמח לבצע עבורך את ההזמנה או לחלופין לעזור לך לבצע הזמנה באתר, אנחנו פה לשירותך :)

במידה המוצר לא הגיע בזמן, מה עלי לעשות?

במידה ובחרת במשלוח סטנדרטי, יש לקחת בחשבון שהמוצר נשלח אליך דרך חברה חיצונית (דואר ישראל). במידה והמוצר לא הגיע בזמן, נשמח לבדוק עבורך מול דואר ישראל ולעדכן אותך בסטטוס ההזמנה. כמובן שאם המוצר אבד או איחר נדאג לפצות אותך. 

במידה ובחרת במשלוח אקספרס, צור עמנו קשר בווטסאפ או בטלפון במספר 050-7984798 או לחלופין במייל customerservice@dubida.co.il, ונדאג לעמוד לשירותך. 

האם ניתן להחזיר מוצר שאינו תואם את מידות התינוק?

ברור שאפשר! עליך לשלוח את המוצר בחזרה אלינו לכתובת: אייזיק שטרן 1, תל-אביב 6323702. נשמח אם תוכל לעדכן אותנו בסיבת ההחזרה דרך הווטסאפ או הטלפון במספר 050-7984798 או לחלופין במייל customerservice@dubida.co.il. יש לקחת בחשבון שנוכל לשלוח מוצר חלופי או לזכות אותך רק אחרי שהמוצר שלך יגיע אלינו. לכן, במידה והמוצר לא מתאים, אנו ממליצים להחזיר אותו אלינו בהקדם האפשרי. 

האם עלי להירשם לאתר בכדי לבצע הזמנה?

לא, אין צורך ליצור חשבון בכדי לבצע הזמנה. יצירת החשבון נועדה להקל עליך בהזמנות הבאות או לאפשר לך לשמור רשימת מוצרים שאהבת או להתעדכן בעדכונים והמבצעים הבלעדיים לקהל לקוחותינו. הירשם אלינו, זה שווה :)

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

ברגע שההזמנה נקלטת אצלנו במערכת, יישלח אליך מייל אישור הזמנה - זה אומר שאנחנו אורזים לך את המוצרים שהזמנת. לאחר מכן, יישלח מייל נוסף שמעדכן שההזמנה מוכנה ונשלחה אליך. תודה שהזמנת דובידה!

האם אוכל לשנות את שיטת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

אם התחרטת וברצונך לשנות את שיטת המשלוח, רצוי שתצור/י עמנו קשר בהקדם האפשרי בווטסאפ או בטלפון במספר 050-7984798. במידה וההזמנה טרם נשלחה, נשמח לעזור!

איך אוכל לדעת מה המידה המתאימה ביותר לתינוק שלי?

בכל דף מוצר, ישנו מדריך מידות - הוא יעזור לך לבחור את המידה המדויקת ביותר! אנו ממליצים בחום למדוד את איברי התינוק המצוינים במדריך המידות ולבחור את המידה המתאימה ביותר - זה תמיד יעיל יותר. אם התבלבלת והמידה לא מתאימה - אל תדאג/י! אנחנו פה לשירותך ונשמח להחליף לך למוצר מתאים יותר. 

האם ניתן לשלם בהעברה בנקאית? 

כן, ניתן לבצע הזמנה ולשלם בהעברה בנקאית דרך שירות הלקוחות שלנו בווטסאפ/טלפון מספר 050-7984798.

בוצעה הזמנה, תוך כמה זמן יגיע המשלוח?

במידה ובחרת במשלוח אקספרס, ההזמנה תגיע תוך 4-24 שעות בימי עסקים. במידה ובחרת במשלוח סטנדרטי, ההזמנה תגיע עד 5 ימי עסקים. 

לא קיבלתי מייל 'אישור הזמנה' מה לעשות?

במידה ולא התקבל אישור הזמנה תוך 24 שעות מרגע סיום הרכישה, יש ליצור עמנו קשר בווטסאפ או בטלפון במספר 050-7984798 או לחלופין במייל customerservice@dubida.co.il, נשמח לעמוד לשירותך. 

איך ניתן לממש קוד הטבה שקיבלתי מדובידה?

לקראת סיום הליך הרכישה, יש להזין את קוד הקופון במקום המיועד לו וההנחה תחושב באופן אוטומטי. הסתבכת? צור/י עמנו קשר בווטסאפ או בטלפון במספר 050-7984798 או לחלופין במייל customerservice@dubida.co.il.

מהי עגלת קניות?
עגלת הקניות שלך הוא סוג של עגלה מקוונת, אליה ניתן להוסיף ולהסיר פריטים במהלך חוויית הקנייה שלך באתר. ניתן להוסיף מוצרים לעגלת הקניות באמצעות הכפתור 'הוסף לעגלה' שמופיע ליד המוצר ולהסיר מוצרים מעגלת הקניות באמצעות כפתור ה-X שנמצא ליד המוצר בעגלת הקניות עצמה. בסיום הקנייה, ניתן לסיים את הרכישה באמצעות כפתור ה'צ'קאאוט'.
לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?
במידה ולא התקבל אישור הזמנה תוך 24 שעות מרגע סיום הקנייה, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 050-7984798 או במייל customerservice@dubida.co.il ונשמח לעמוד לשירותכם בפתרון הבעיה.

שירות הלקוחות ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או עניין נוספים במייל, טלפון או ווטסאפ בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.

כתובת דואר אלקטרוני: customerservice@dubida.co.il

טלפון/ווטסאפ: 050-7984798

שלכם,

דובידה